Wyświetlacz, 25 przycisków i technologia magnetyczna z czujnikami efektu Halla. Co jeszcze wisdomo o kierownicy wyścigowej Thrustmaster T248?
Thrustmaster T248 to kierownica wyścigowa z nowym, zoptymalizowanym systemem Hybrid Drive - oprócz przekładni zębatej jest wyposażona w przekładnię pasową. Efekt? Jeśli wierzyć informacji prasowej, to brak tu sprzecznych z intuicją odczuć i problemów z oporem, które są powszechnie spotykane w kołach wyścigowych bez dodatkowego komponentu przekładni pasowej.
Thrustmaster Race Dashboard Display to ponad 20 różnych widoków dostępnych do wyświetlania na ekranach: ręczna regulacja szeregu ustawień (zakres obrotu kierownicy, rodzaj Force Feedback itp.) i możliwość wyboru sposobu wyświetlania danych telemetrycznych takich jak przełożenie, prędkość, liczba okrążeń, pozycja kierowcy, najlepszy czas...
T248 to także możliwość wyboru jednej z trzech krzywych Force Feedback:
• FFB 1: siła odczuwana przez użytkownika jest w 100% proporcjonalna do siły wymaganej przez grę.
• FFB 2: udoskonalona, dla lepszej kontroli poślizgu.
• FFB 3: wzmocniona, pozwalającą wyraźniej odczuwać najdrobniejsze szczegóły każdego efektu wynikającego z budowy toru wyścigowego.
Jest także H.E.A.R.T., technologia magnetyczna z czujnikami efektu Halla, co pomaga zwiększyć precyzję sterowania.
Do tego magnetyczne łopatki zmiany biegów z czasem reakcji 30 ms i łacznie 25 przycisków.
W zestawie znajdziemy wreszcie nowy panel pedałów T3PM z technologią H.E.A.R.T.
Kierownica Thrustmaster T248 jest przeznaczona dla konsol PlayStation 5 i 4 oraz PC. Zamówienia przedpremierowe są już przyjmowane, a cena została ustalona na 349,99 euro. Do sprzedaży Thrustmaster T248 trafi 21 października.