![AdBlock](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/user/adblock-logos.png)
![](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/news/2014/2014-08/20140819-news01-140819640_7e7f4.jpeg)
O smacznych nadwiślańskich jabłkach ma dowiedzieć się cały świat. Ma powstać Centrum Obsługi Inwestora i portal poświęcony owocom. A jest co promować - w gminie działa kilkudziesięciu dużych sadowników.
![AdBlock](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/user/adblock-logos.png)
Sadownicy przyklasnęli pomysłowi, a gmina poszukała środków. Na projekt złożony w Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości gminnym urzędnikom udało się pozyskać 156 tys. zł ze środków unijnych. Szacowany pełny koszt wypromowania marki to 183 tys. zł.
- Już podpisaliśmy umowę z LAWP. Teraz piszemy zapytania ofertowe do firm, które zajmą się promocją marki "Jabłko nadwiślańskie” - dodaje Katarzyna Bartoś. - Zamierzamy promować naszą markę na dużych imprezach, w mediach i w internecie.
Program potrwa do końca czerwca 2015 roku.