Kontakt z mediami i mieszkańcami Puław, obsługa serwisu internetowego – m.in. takie będą zadania nowego Wydziału Komunikacji Społecznej w Urzędzie Miasta Puławy.
Prezydent zdecydował o wydzieleniu nowej komórki, która przejęła część zadań Wydziału Kultury i Promocji, czy Wydziału Informatycznego. Zespołowi szefuje Magdalena Woźniakowska, która podkreśla, że nadrzędnym zadaniem będzie nadzór nad właściwym przepływem informacji z UM Puławy do mieszkańców i odwrotnie.
– Zależy nam na usprawnieniu tej komunikacji. Mamy zamiar czuwać nad komunikatami płynącymi z urzędu, odpowiadać za kontakty z mediami, obsługiwać miejski serwis internetowy, uzupełniać Biuletyn Informacji Publicznej, przeprowadzać konsultacje społeczne, ankiety, w tym budżet obywatelski – wymienia nowa kierownik, która nie kryje, że chce otworzyć urząd na wiele współczesnych form komunikowania się ze społeczeństwem.
– Z pewnością będziemy chcieli wykorzystać media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter, czy Instagram, ale również nowego możliwości miejskiego serwisu internetowego, czyli platformę konsultacji społecznych – zapowiada.
Nowa strona urzędu miasta jeszcze nie wystartowała, ale jej uzupełnienie cały czas trwa. Zajmuje się tym właśnie Wydział Komunikacji Społecznej. Uruchomienie portalu miejskiego zaplanowano w przeciągu dwóch tygodni.