Plotki szybko się potwierdziły. We wtorek wieczorem Motor poinformował o podpisaniu umowy z Adamem Ryczkowskim, ostatnio zawodnikiem Chojniczanki Chojnice. To dziewiąty piłkarz, którego żółto-biało-niebiescy pozyskali podczas letniego okienka transferowego. To jednak nie koniec dobrych wieści. Klub z Lublina od wtorku ma też nowego sponsora strategicznego. A została nim firma forBET Zakłady Bukmacherskie
Ryczkowskiego nikomu nie trzeba już specjalnie przedstawiać. 24-latek gra głównie na lewym skrzydle, ale poradzi sobie praktycznie na każdej pozycji w ofensywie.
Do tej pory 31 razy zagrał w ekstraklasie, w barwach Legii Warszawa i Górnika Zabrze. W ekipie „Wojskowych” debiutował w sezonie 2014/2015. A tak się składa, że wówczas w stołecznym zespole nadal grał także Marek Saganowski, czyli trener Motoru.
Po nieudanej przygodzie w Zabrzu Ryczkowski zdecydował się wrócić do Chojniczanki. I ma za sobą bardzo dobrą rundę wiosenną. Wystąpił w 18 meczach eWinner II ligi i zdobył w nich osiem bramek, a dodatkowo zaliczył dwie asysty. W Lublinie na razie podpisał roczny kontrakt z opcją przedłużenia o kolejne 12 miesięcy.
– Adam to dynamiczny zawodnik z instynktem strzeleckim, który potrafi wygrywać pojedynki w wysokiej strefie. To na pewno będzie wzmocnienie naszego składu. Już wiosną ten piłkarz pokazał bowiem, że jest jednym z lepszych na tym poziomie rozgrywkowym – mówi trener Saganowski.
We wtorek okazało się też, że klub z Lublina może liczyć na wsparcie nowego sponsora strategicznego – firmy forBET. Co ciekawe, w tym wypadku umowa została podpisana aż na pięć lat. W sezonie 2021/2022 logotyp forBET-u pojawi się z przodu koszulek meczowych Motoru oraz na sprzęcie sztabu trenerskiego. Kibice będą mogli też liczyć na specjalnie dla nich przygotowane oferty przez sponsora, który ma też przygotować atrakcje dla fanów przy okazji domowych spotkań żółto-biało-niebieskich.
– Umowa z forBET-em to kolejny krok w stronę rozwoju Motoru jako organizacji i duży sukces. Czujemy satysfakcję, że tak uznane marki nawiązują z nami długoterminową współpracę. Wierzymy, że razem możemy jeszcze dużo osiągnąć. Chcemy wzmacniać pozycję naszego klubu na piłkarskiej mapie Polski, a umowa z forBET-em pokazuje, że zmierzamy w dobrym kierunku – przyznała Marta Daniewska, prezes zarządu Motor Lublin SA.
Bukmacher jest związany umowami, m.in. z Rakowem Częstochowa, Łódzkim Klubem Sportowym, Arką Gdynia, Polskim Związkiem Tenisowym, reprezentacją Amp Futbolu, czy x-kom AGO.
– Bardzo się cieszę, że rozpoczynamy współpracę z Motorem Lublin. Zarówno forBET, jak i Motor mają ten sam cel: cały czas się rozwijać i dążyć do realizacji ambitnych celów. Dla forBET jest to umocnienie się na podium wśród największych, polskich firm bukmacherskich, dla Motoru jest to awans do 1. Ligi, a docelowo aż do Ekstraklasy. Jestem przekonany, że rozpoczynająca się współpraca przyniesie wiele dobrego obu stronom. Kibiców Motoru zapewniam, że forBET na start przygotował dla nich specjalną, dedykowaną ofertę, a w czasie sezonu czekać na Was będzie wiele atrakcji – powiedział Paweł Majewski, dyrektor marketingu forBET.