Fani Speed Car Motoru Lublin, którzy zakupili karnety na cały sezon 2020 nie będę mogli, póki co, zasiąść na trybunach stadionu przy Al. Zygmuntowskich z powodu pandemii koronawirusa. Klub wydał oświadczenie, w którym wyszczególnił, co mogą w takiej sytuacji zrobić
– Finalnie, po długich rozmowach z władzami PGE Ekstraligi, Zarządami Klubów, a także zawodnikami, w związku z decyzją władz państwowych 12 czerwca nadejdzie wznowienie nadchodzącego sezonu – czytamy we wstępie.
Pierwszy wariant to pozostawienie sobie karnetu na mecze domowe na przyszły sezon. Nie trzeba w tej sytuacji nic robić – wejściówka automatycznie będzie ważna w kolejnym roku na to miejsce, które już wykupiliśmy.
Po drugie, w zamian za zakupiony karnet (poza tymi dziecięcymi) można otrzymać bluzę zespołu, która nie trafi do regularnej sprzedaży oraz 10-procentową zniżkę na zakup całosezonowej wejściówki w 2021 roku (wraz z prawem pierwokupu). Co ważne, na to samo miejsce co teraz.
– W celu otrzymania wyżej wymienionych świadczeń, serdecznie prosimy o wiadomość mailową na adres bilety@motorlublin.com.pl, która będzie zawierać w określonej kolejności – numer karnetu, nazwisko, imię oraz rozmiar bluzy, która zostanie dostarczona do Państwa w tym sezonie – czytamy w oświadczeniu.
Po trzecie, można otrzymać całkowity zwrot pieniędzy. W tym celu należy skontaktować się z platformą sprzedażową Eventim za pomocą formularza internetowego (TUTAJ).