Już w sobotę spróbować będzie można wyjątkowych lodów, które powstały dzięki współpracy dwóch lubelskich firm - Fabryki Cukierków „Pszczółka” oraz restauracji „Portofino”.
Od soboty, 28 kwietnia we wszystkich lokalach „Portofino” spróbować będzie można czterech nowych smaków lodów: coffee amo, jogusie, kukułki i miętowe lubelskie.
– Dość oryginalny pomysł, by tworzyć lody na bazie naszych cukierków chodził nam po głowach już od dawna – przyznaje Aleksander Batorski, prezes Pszczółki. – Wciąż staramy się przecież zaskakiwać naszych klientów i szukać nowych kanałów sprzedaży. Naszym celem jest też mocne zakorzenienie się na lokalnym rynku. Stąd decyzja by promować dwie lubelskie marki – Pszczółkę i Portofino.
Portofino to rodzinna firma, która zaczynała od restauracji.
– W naszej ofercie brakowało lodów, które zaczęliśmy przygotowywać dwa lata temu – opowiada Małgorzata Stachyra, właściciel Portofino. – Produkujemy je z lokalnych i najbardziej naturalnych składników, takich jak mleko, śmietana i masło. Muszę przyznać, że brakowało nam pomysłów do tworzenia nowych smaków stąd propozycja współpracy znacznie wzbogaci naszą paletę lodów.
Na razie kupić będzie można lody powstałe na bazie karmelków od FC „Pszczółka” - coffee amo, kukułki, miętowe lubelskie i jogusie. Te ostatnie w zależności od sezonowości owoców będą dostępne w czterech smakach: poziomki, maliny, cytryny i brzoskwini.
Lody o smaku pszczółkowych cukierków będzie można spróbować w kilku miejscach w Lublinie: w lodziarni „Portofino” na Rynku Starego Miasta, na Słonecznym Wrotkowie, w Aqua Lublin, w restauracji 2 PI ER w Lubelskim Centrum Konferencyjnym oraz w restauracji „Portofino” nad Zalewem Zemborzyckim. Punkty sprzedaży zostaną wyposażone w banery i flagi.
Jeśli lody przypadną klientom do gustu być może powstaną też kolejne smaki. Jakie? O to zarówno „Pszczółka” jak i „Portofino” zapytają swoich klientów w mediach społecznościowych, a także podczas bezpośredniej sprzedaży lodów.