Przebudowa Plazy, otwarcie nowego sklepu sieci Jysk oraz zmiany Aldików na Stokrotki – to tylko niektóre zmiany na lubelskiej mapie handlu.
• Końca dobiega remont lubelskiej Plazy. W tej chwili trwają prace wykończeniowe w nowo powstającym salonie Reserved. Zarówno sklep jak i wejście do Lublin Plaza od ulicy Grottgera zostaną otwarte dla klientów do końca października.
– Widoczne z zewnątrz prace budowlane, które odbywają się w najbliższym sąsiedztwie Lublin Plaza to prowadzona wspólnie z Sądem Apelacyjnym przebudowa esplanady pomiędzy naszymi budynkami jeszcze trwają – mówi Artur Pleskot, dyrektor Lublin Plaza.
• W czwartek zakupy będzie można zrobić w nowym sklepie sieci Jysk przy ul. Mełgiewskiej w Parku Handlowym Tatary. Cały kompleks składa się z dwóch budynków o łącznej powierzchni blisko 14 mkw. Z okazji otwarcia nowego sklepu zrobić będzie można promocyjne zakupy. Na liście znajdują się m.in. kołdry, krzesła biurowe, czy rabaty na bawełnianą pościel i wszystkie szafy. Jak informuje placówka, stu pierwszych klientów, którzy w dniu otwarcia zrobią zakupy za minimum 50 zł otrzymają za 1 grosz kołdrę wartą 25 zł.
• Jubileuszowa, bo 500 Stokrotka została otwarta w ubiegłym tygodniu w Krzczonowie (woj. lubelskie). Do końca roku ma powstać 60 kolejnych w całym kraju. Wiele z nich powstanie w Lublinie, bo pod takim szyldem jeszcze w tym roku działać mają wszystkie Aldiki.
– Otwarcie nowych sklepów świadczy o dynamicznym rozwoju naszej firmy i jest dla nas powodem do ogromnego zadowolenia. Zależy nam na tym, aby być jak najbliżej swoich konsumentów, dlatego nie zwalniamy tempa otwarć nowych placówek detalicznych – podkreśla Dariusz Kalinowski, Prezes Zarządu Stokrotka Sp. z o.o. w Lublinie.
Pod szyldem Stokrotki działa już m.in. Aldik przy ul. Harnasie. Wkrótce barwy zmienią kolejne. Zmiana to efekt fuzji obu sieci, które kupiła litewska spółka Maxima Grupe. Aldiki przeszły na jej własność w 2012 r., a Stokrotki kilka miesięcy temu. Dalius Misiūnas, prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Maxima Grupe przyznaje, że połączenie odbywa się pod nazwą Stokrotka, bo jest to marka znana i lubiana przez klientów.