

Włodawski Ratusz zwrócił się do miejscowych restauratorów, usługodawców, instytucji kultury i sportu o przystąpienie do akcji "Weekend za pół ceny. Przedsiębiorcy, jeśli zechcą przystąpić do projektu, o 50 proc. obniżą ceny na wybrane towary, czy usługi.

Chociaż akcja jest przygotowywana pod hasłem "Poznaj smaki Włodawy” to daleko wykracza poza sferę gastronomiczną. Oczywiście organizatorom zależy, aby tak włodawianie, jak i osoby odwiedzające miasto zajrzały do któregoś z włodawskich barów, czy restauracji. Chodzi jednak też i oto, by zwabić ich na przykład na tenisowe korty, na basen, do wypożyczalni kajaków, czy chociażby do sauny.
- Myślę, że to dobry pomysł - mówi Joanna Nagrodzka. - Tym bardziej, że w weekendy, nawet w sezonie centrum miasta czasami wygląda jak wymarłe. Mieszkańcy uciekają na działki bądź nad wodę, lub siedzą w domach przed telewizorami. Warto próbować ich z tych czterech ścian wywabić.
Włodawscy przedsiębiorcy materiały o akcji otrzymali dwa dni temu.
- Chociaż adresaci naszego przedsięwzięcia dopiero się z tymi materiałami zapoznają, to już niektórzy z nich zadeklarowali gotowość przystąpienia do akcji - mówi Małgorzata Gruszeczka, sekretarz miasta. - O jakie firmy chodzi jeszcze nie zdradzę.
Rekrutacja partnerów potrwa do 11 czerwca. Lokale czy obiekty oferujące klientom weekendowe zniżki zostaną oznaczone plakatem akcji, a propozycja rabatów będzie szczegółowo przedstawiona przy wejściu do obiektu. Podobna akcja znakomicie sprawdziła się na przykład w Gdańsku.