Chełmska Spółdzielnia Mieszkaniowa uruchomiła elektroniczne Biuro Obsługi Klienta e-BOK już w kwietniu 2013 r. Potencjalnych użytkowników jest około 9 tys. Niestety do tej pory z systemu korzysta niespełna 600 osób.
– Myślę, że zbyt mało lokatorów wie o możliwości korzystania z e-BOK-a – mówi Ewa Jaszczuk, prezes ChSM. – Tymczasem za pośrednictwem elektronicznego biura bezpośrednio i na bieżąco mogą sprawdzać wszelkie informacje dotyczące ich mieszkania. Będziemy propagować ten system.
Poprzez e-BOK można sprawdzić wysokości miesięcznych naliczeń opłat czynszowych, dokonanych wpłat za każdy miesiąc oraz aktualnego salda lokalu. Ponadto możliwe są podglądy dokumentów księgowych i historii płatności. Poprzez elektroniczne biuro można sprawdzić nawet stan wodomierzy.
– Aby aktywować dostęp do e-BOK i korzystać z podglądu danych o lokalu wystarczy stawić się w siedzibie naszej spółdzielni z dokumentem tożsamości – dodaje prezes. – Zainteresowany otrzyma indywidualny identyfikator i jednorazowe hasło. Dostęp do e-BOK zostanie aktywowany w ciągu 48 godzin od wizyty.
W celu zalogowania się należy uruchomić zakładkę e-BOK na stronie internetowej www.chsm.chelm.pl. Po pierwszym zalogowaniu pora zmienić otrzymane hasło na własne. Identyfikator pozostaje ten sam.