O tym, że Battlefield 3 jest bardzo, ale to bardzo oczekiwaną grą, nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Tym bardziej, że potwierdzają to liczby: na niemal dwa miesiące przed premierą Battlefield 3 jest najczęściej zamawianą gra EA w Polsce.
EA powołuje się tu na dane od Wiktora Cegły, dyrektora zarządzającego Gram.pl: – Stosunek zamówień przedpremierowych Battlefielda 3 do Modern Warfare 3 przekroczył 10:1. Żadna premiera tej jesieni nie zbliży się do tej gry pod względem popularności w preorderze – mówi Wiktora Cegły, dyrektora zarządzającego Gram.pl.
Electronic Arts Polska idzie za ciosem i – w ramach podziękowania za osiągnięcie tak wspaniałego sukcesu – postanowiła przygotować dla fanów upominek. Do wszystkich złożonych do tej pory zamówień przedpremierowych Battlefield 3 dodanych zostanie 10 wirtualnych nieśmiertelników (na ten pakiet mogą liczyć także ci, którzy dopiero złożą przedpremierowe zamówienie).
A do czego przydadzą się te nieśmiertelniki? W grze Battlefield 3 są wizytówką gracza wyświetlaną na ekranie w momencie, w którym gracz pokonuje przeciwnika. Nieśmiertelniki innych graczy można zdobyć i kolekcjonować poprzez standardowe użycie noża w walce. Zestaw dodatkowych nieśmiertelników zawiera także 10 bonusowych wzorów, które można wykorzystać w trybach online.
Premiera gry Battlefield 3 (na PC, Playstation 3 i Xbox 360) już 27 października.