Największa tegoroczna polska gra doczekała się dużego patcha. Ten przyda się zwłaszcza w rozgrywkach sieciowych i w tworzeniu własnych map.
www.callofjuarez.com/patch
A co zmienia? Głównie tryb multiplayer, poprzez balans klas postaci (między innymi: Szpieg, Strzelec, Hombre, Weteran i Snajper). Umożliwia również korzystanie z przygotowanego przez Techland UCCP (User Contenet Creation Package).
Jego zaletą jest potężny, ale łatwy w obsłudze edytor ChromeED. To w pełni funkcjonalne narzędzie do tworzenia oraz modyfikowania map w trybie multiplayer oraz singleplayer. W trybie uproszczonym oferuje kreator poziomów, który przeprowadza użytkownika krok po kroku, przez proces tworzenia całych poziomów (przy uproszczonym interfejsie).
Z kolei tryb zaawansowany pozwala w pełni używać możliwości, jakie oferuje ChromeED, a to przez udostępnianie profesjonalnych narzędzi, używanych podczas procesu tworzenia Call of Juarez: Więzy Krwi. Tryb jest idealnym rozwiązaniem dla wymagających i doświadczonych modderów, którzy chcą mieć pełną kontrolę nad używanym contentem.
Wraz z ChromeED, Techland – wydawca gry – oferuje eksporter dla standardu 3D Studio Max, umożliwiając w ten sposób importowanie własnych modeli do gry (wspierane są również tekstury, animacje, efekty specjalne, muzyka i dźwięki).
Więcej informacji na temat UCCP można znaleźć na
www.cojmodding.com