Dead Island to jedna z najdroższych gier w historii Polski. A jej twórcy tuż przed piątkową premierą chętnie chwalą się liczbami.
Nieco mniej – 30 milionów złotych – kosztowała inna produkcja wrocławskiego Techlandu, czyli Call of Juarez: Więzy krwi.
Techland chwali się też popularnością swojej nowej gry na Facebooku, gdzie Dead Island ma 205715 fanów. Niemniejsze wrażenie robią inne liczby: trailery Dead Island obejrzało na YouTube ponad 11 mln użytkowników.
Natomiast w serwisie IGNentertainment słynny trailer wrocławskiej gry z liczbą wyświetleń 5 149 001 pokonał m.in. Battlefield 3 (4 364 742), Assassin's Creed: Revelations (2 559 835) czy Diablo III (2 276 347).
Film spodobał się nie tylko graczom: podczas 58 Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes ten filmowy zwiastun otrzymał nagrodę Złotego Lwa w kategorii "Film Internetowy”.
Teraz pozostaje już tylko czekać na piątkową premierę gry…