Początkującym będzie łatwiej, a weterani dostają nowy poziom trudności i specjalny tryb Arena. Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Wersja 2.0 już jest.
Tryb Arena jest zupełnie niezwiązany z fabułą gry. To nowa lokacja, w której odpieramy coraz silniejsze ataki przeciwników i stworów znanych z gry (choć jest też nowe monstrum w postaci Wilkołaka). Za pokonanie wrogów zdobywamy złoto, artefakty i punkty. Tymi ostatnimi chwalimy się na oficjalnym forum gry (a można też na Facebooku). Natomiast złoto może się przydać do wynajęcia kompanów, którzy wspomogą nas w walce.
Samouczek to krótka przygoda podczas której gracz poznaje mechanizmy rozgrywki. Wcielamy się oczywiście w Geralta, a naszym zadaniem jest uratowanie niejakiego Eryka z Przeprawy.
I wreszcie mroczny poziom trudności, który oferuje nie tylko wymagająca rozgrywkę, ale też specjalny pakiet "mrocznych” przedmiotów. Rynsztunki Świętokradcy, Wiarołomcy oraz Bratobójcy dają dużą przewagę nad wrogami, a gdy są skompletowane, należące do nich miecze wysysają z przeciwników żywotność i dodają ją wiedźminowi. Tyle, że dopóki nie uzbieramy całego kompletu miecze nie dają żadnych profitów.
Jak wygląda mroczny poziom trudności? A tak:
Wersja 2.0 to także 42 poprawki. Poprawiono m.in. wybieranie celu podczas walki, wyeliminowano blokadę przycisków po rzuceniu kilku petard, wyeliminowano przypadki zawieszania się gry podczas wczytywania niektórych stanów gry z Wiedźmina 1, dodano więcej potworów do jaskini przed Loc Muine, łucznicy sprawniej dobywają miecza, gdy się do nich zbliżamy, etc.
W wersji 2.0 znajdują się tez wszystkie poprawki z poprzednich patchy i wszystkie możliwe zestawy DLC.
Wersja 2.0 powinna się pobrać automatycznie. Gdyby się tak nie stało, trzeba zajrzeć na oficjalną stronę gry gdzie znajdziemy bezpośrednie linki do wersji 2.0.