Na 200 miejskich rowerach znajdzie się „Koszyk z Elizówki”. To kolejny element Festiwalu „Pokochaj Swój Rynek Hurtowy”, który ma zachęcić do robienia zakupów na Lubelskim Rynku Hurtowym w Elizówce. Kampania rowerowa trwa od wczoraj
Jest to kampania wizerunkowa – wyjaśnia Paulina Derkus-Dobies z Lubelskiego Rynku Hurtowego w Elizówce. – Chodzi nam o to, żeby Lubelski Rynek Hurtowy kojarzyć ze świeżą i zdrową żywnością. Nośnikiem tego przekazu mają być właśnie kosze pełne jabłek. Wewnątrz kosza znajdują się logotypy.
– Ani w Lublinie ani w Polsce nie było jeszcze takiej kampanii, która niestandardowo wykorzystuje reklamę abientową – poprzez rower miejski – podkreśla Jakub Krzysiak z Agencji Perform, która jest odpowiedzialna na realizację i kreację kampanii „Koszyk z Elizówki”. – Reklama abientowa jest to taka reklama, która nie jest oczywista. Jest to reklama, która ma najpierw zaciekawić, a później idzie za tym przekaz reklamowy. My tworzymy iluzję, że ten koszyk rowerowy rzeczywiście jest wypełniony jabłkami.
Przekaz tego jest taki, że takie świeże jabłka można nabyć na Lubelskim Rynku Hurtowym w Elizówce. 7 maja na deptaku, od godz. 11 do 14, będą rozdawane produkty, które można kupić na Lubelskim Rynku Hurtowym w Elizówce. – Będą to m.in. owoce, warzywa i słodycze – zapowiada Derkus-Dobies. – Będą też konkursy i nagrody.
W przyszłości nie jest wykluczone, że przy Lubelskim Rynku Hurtowym w Elizówce zostanie wybudowana komercyjna stacja rowerowa. – Jeśli chodzi o skomunikowanie rynku z miastem to jest to możliwe ponieważ jest ścieżka rowerowa – dodaje Derkus-Dobies.
Obecnie najbliższa stacja roweru miejskiego jest przy ul. Dożynkowa /ul. Cynamonowa, czyli 2 km od rynku.