Obie spółki mają prowadzić wspólne akcje promocyjne i wzajemnie wykorzystywać swój wizerunek w prowadzonych kampaniach.
Ursus i Orlen Oil mają wzajemnie udzielać sobie wsparcia marketingowego i prowadzić wspólne akcje promocyjne, a także wymieniać się rozwiązaniami technologicznymi.
- Obie firmy są obecne na różnych rynkach zagranicznych. Wykorzystując to możemy nawzajem się tam wprowadzać. Zarówno my, jak i Ursus posiadamy olbrzymie aspiracje i potencjał, aby stać się strategicznym partnerem dla rolnictwa w Polsce i za granicą - podkreśla Marcin Gralewski, prezes Orlen Oil.
- Poza wspólnymi kampaniami będziemy też wykorzystywać produkty Orlen Oil w produkowanych przez nas ciągnikach, samochodach, autobusach i trolejbusach. Bierzemy także udział w rajdach i tam także będziemy eksponować naszego partnera - dodaje Jan Wielgus, wiceprezes Ursus S.A.
Ponadto trwają prace związane z uzyskaniem homologacji dla wyprodukowanego w Lublinie autobusu z napędem elektrycznym. Władze spółki liczą, że zainteresowane nim będą miasta z kraju i zagranicy. W firmie czekają także na ogłoszenie przetargu na dostawę dziewięcioosobowych pojazdów dla armii.
- Jeśli uda się wygrać ten przetarg, będzie to związane z zatrudnieniem kolejnych pracowników. Ale już teraz regularnie zwiększamy zatrudnienie, szkolimy też specjalistów w zakresie spawalnictwa - mówi Wielgus.
Obecnie w Lublinie Ursus zatrudnia 264 osoby. Poza tym firma ma także zakłady produkcyjne w Dobrym Mieście i Opalenicy.