

Pod tym hasłem ruszyła emisja spotów telewizyjnych i radiowych, która jest pierwszą częścią kampanii dotyczącej przestępstw handlu ludźmi. Kampanię prowadzi Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie Jej celem jest uświadomienie potencjalnym ofiarom handlu ludźmi ryzyka lekkomyślnego wyjazdu za granicę w celach zarobkowych.

Kampania obejmuje 5 województw: lubelskie, mazowieckie, podkarpackie, podlaskie, warmińsko-mazurskie. Będzie prowadzona w dwóch odsłonach skierowanych do osób młodych, najczęściej padających ofiarą przemocy seksualnej za granicą oraz osób w średnim wieku (45+), najczęściej padających ofiarą pracy przymusowej.
Teraz trwa pierwsza część kampanii. Seria spotów telewizyjnych i radiowych uzupełnionych ulotkami pod wspólnym hasłem „Nie jesteś na sprzedaż” ma uświadomić zagrożenia jakimi skutkować mogą pochopne, emocjonalne decyzje. Możliwość pracy za granicą kusząca lukratywnymi obietnicami, wspaniałym stylem życia – taka łatwa droga jest szczególnie najeżona niebezpieczeństwami i należy zachować czujność.