

Drogowcy otworzyli oferty w trzech przetargach dotyczących opracowania koncepcji budowy S17 z Warszawy do Kurowa. Oferty są sprawdzane, a w sierpniu przetargi mają być rozstrzygnięte.

– Najniższa oferta, złożona została przez polsko-hiszpańskie konsorcjum. Opiewa na 848 700 zł – mówi Krzysztof Nalewajko, rzecznik lubelskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Lubelska GDDKiA zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 1,44 mln zł.
Odcinkiem od końca obwodnicy Garwolina do granicy z województwem lubelskim zainteresowanych jest 17 firm. Najniższą ofertę, na 850 545 zł, złożyła firma Trakt. W tym przypadku drogowcy zamierzają przeznaczyć na projekt 1,26 miliona zł.
Z kolei opracowaniem dokumentacji dla odcinka od węzła Lubelska (przy wyjeździe z Warszawy w kierunku Lublina) do początku obwodnicy Garwolina zainteresowanych jest 15 firm. Ofertę z najniższą ceną, 1 130 370 zł, złożyła Sudop Polska. Na ten przeznaczono 2,5 mln zł.