Urząd Miasta Lublin kolejny raz znalazł się wśród laureatów konkursu Złote Formaty. W jego czwartej edycji lubelski magistrat otrzymał III nagrodę za kampanię "Renesans inspiracji” w kategorii outdoorowa kampania reklamowa.
W finale znalazły się propozycje przesłane przez 10 miast: Rudę Śląską, Kraków, Poznań, Lublin, Łódź, Sieradz, Trzebnicę, Radom, Szczecin i Stary Sącz oraz 7 województw: łódzkie, świętokrzyskie, kujawsko-pomorskie, małopolskie, pomorskie, śląskie i lubelskie, a także jeden zgłoszony przez warszawską dzielnicę Bielany.
Do tegorocznego wydania Złotych Formatów nominowane były dwie kampanie Lublina: w kategorii outdoorowa kampania reklamowa: Lublin – Kampania "Renesans inspiracji” i w kategorii kampania on-line: Przeżyj studia. Studiuj w Lublinie www.student.lublin.eu.
– Bardzo się cieszę razem z moimi współpracownikami, że działania prowadzone przez marketing miasta przynoszą takie znakomite rezultaty. Zarówno tegoroczne, jak i zeszłoroczne nagrody świadczą o tym, że praca ta jest wysoko ceniona przez specjalistów z branży z całej Polski – komentuje konkursowy sukces prezydent Lublina Adam Wasilewski.
Wasilewski dodaje: – Wyróżnienia to wspaniały sposób na promocję Lublina, a także dodatkowa motywacja do podejmowania przez nas kolejnych wyzwań i realizowania z jeszcze większym zapałem planowanych zadań.
Przypomnijmy, że w ubiegłym roku jury Złotych Formatów przyznało Lublinowi Grand Prix za opracowanie i wdrożenie strategii marki miasta, a także drugie miejsce (w kategorii kampania outdoorowa) za dwie kampanie reklamowe: "Lublin – Nieziemski Klimat” oraz "Lublin – Wielkie dzieje się”.