Nowe audi A6, to ósma już generacja cieszącej się dużym zainteresowaniem na polskim rynku luksusowej limuzyny. Jej nowe wcielenie wnosi do tego segmentu wiele innowacji. We wnętrzu konsekwentnie postawiono na cyfryzację, co jest przełomem w tym segmencie.
Zawieszenie pojazdu to połączenie płynności i komfortu ze stabilnością i z wybitnie sportowym charakterem. Wszystkie jednostki napędowe standardowo wyposażono w system mild-hybrid, co poprawia ich wydajność i daje ogromną wygodę.
Na początku do Polski trafią dwie wersje silnikowe: sześciocylindrowa benzyna o mocy 340 KM z automatyczną skrzynią biegów S tronic i systemem mild-hybrid oraz wysokoprężna o mocy 286 KM z ośmiostopniową automatyczną skrzynią tiptronic i również z systemem mild-hybrid.
Obie wersje charakteryzują się bogatym wyposażeniem, w którym znaleźć można m.in. diodowe reflektory przednie i światła tylne, dwustrefową, automatyczną klimatyzację, rozbudowany system poduszek powietrznych, czy napęd na cztery koła quattro. Jak jeździ nowe audi A6 – nasz test już za tydzień.