
Przybywa betonowej nawierzchni na lubelskim odcinku S17. Od węzła Kurów Zachód do granicy z woj. mazowieckim powstają 33 km drogi ekspresowej. Drogowcy pracują w pełnym zakresie – od rozkładani nawierzchni betonowej po roboty ziemne.

W miejscu przejścia ekspresówki przez Wieprz, konstrukcja nowego mostu spina brzegi rzeki. Jadąc od granicy z woj. mazowieckim we kierunku Lublina dojedziemy do węzła Skrudki. Ten odcinek ma długość ok. 20,2 km.
– W większości prowadzi po nowym śladzie omijając po wschodniej stronie Ryki. Na przełomie sierpnia i września planowane jest rozpoczęcie rozkładania nawierzchni betonowej – mówi Krzysztof Nalewajko, rzecznik prasowy lubelskiego oddziału GDDKiA.
Natomiast odcinek pomiędzy węzłami Skrudki i Kurów Zachód, czyli tam gdzie zaczyna się dwupasmówka, ma długość 13,2 km. - Położono już niemal połowę długości nawierzchni betonowej. Trwają prace ziemne przy nasypach, rowach, itd. – dodaje rzecznik.
Warto dodać, że pełna konstrukcja betonowej drogi ekspresowej będzie mieć 64 cm grubości.