Od piątku 27 marca Urząd Miasta Puławy nie obsługuje interesantów drogą tradycyjną. Wszystkie wizyty zostały anulowane, a kontakt z pracownikami Ratusza będzie możliwy jedynie drogą telefoniczną, pocztową lub elektroniczną.
Pisma można również zostawiać wrzucając je do specjalnej skrzynki umieszczonej przy głównym wejściu do Ratusza, od strony ul. Lubelskiej. Pracownicy magistratu zachęcają interesantów do dzwonienia w interesujących ich sprawach do poszczególnych wydziałów. W przypadkach, w których konieczne będzie złożenie wniosku- jego wzory można znaleźć w internecie - w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta.
Osoby, które potrzebują informacji dotyczących dowodu osobistego lub związanych z wyborami prezydenckimi - mogą dzwonić pod 81 458 61 59. W sprawach meldunkowych natomiast pod 81 458 61 57. Za kwestie związane z wyborami będzie odpowiadał także pracownik UM dostępny pod numerem 695 188 966 (w godzinach pracy urzędu).
Zamknięcie Ratusza dla interesantów to skutek wzmacniania ochrony przed epidemią. Dotychczas interesanci byli przyjmowani w sposób ograniczony, na parterze budynku, po wcześniejszym zmierzeniu temperatury. Od piątku, mieszkańcom pozostają jedynie ścieżki bezkontaktowe. Numer UM to 81 458 60 01, adres mailowy to natomiast: um@um.pulawy.pl. Ten tradycyjny to z kolei: ul. Lubelska 5, 24-100, Puławy.