Słynną włoską modelkę i aktorkę z butelką wody Cisowianka Perlage zobaczymy w telewizyjnych spotach w drugiej połowie kwietnia.
– Szukaliśmy osoby, która jest nie tylko piękna i sławna, ale także pełna dobrej energii, spełniona zawodowo oraz prywatnie. Monika Bellucci idealnie łączy wszystkie te cechy i dlatego pasuje do marki Perlage – mówi Katarzyna Pióro z biura PR marki Cisowianka.
Zdjęcia do spotów reklamowych kręcono we wrześniu ub. roku we włoskim mieście Portofino. Efekty pracy ekipy filmowej zobaczymy w połowie kwietnia. Wtedy rusza ogólnopolska kampania Cisowianki.
Generalnie specjaliści z branży są zgodni – Bellucci jako twarz Cisowianki to wybór trafiony.
– Nie bez znaczenia jest to, że Belluci reklamowała wcześniej Diora czy Dolce and Gabbana – mówi Maria Leszczyńska-Sobczyńska z krakowskiej agencji Eskadra PR.
– Dobrze zrobiona reklama z udziałem takiej aktorki może bardzo wzmocnić markę na rynku. Taki kontrakt na pewno jest dużo wart. Możemy podejrzewać, że to nawet kilka milionów złotych. Szymon Majewski za dwuletni kontrakt z PKO dostał 3 mln zł – dodaje Marta Paduszyńska-Koczan z Agencji Studio-W.