(fot. GORNIK.LECZNA.PL)
Firma Agronom Berries Sp. z o.o., której owoce znajdziemy w najlepszych sklepach i supermarketach została oficjalnym sponsorem Górnika Łęczna. Brand Jagodowi Pasjonaci znajdzie się m.in. na rękawkach koszulek zielono-czarnych
Firma Agronom Berries Sp. z o. o. jest jednym z największych producentów owoców jagodowych w naszym kraju. Działalnością tą zajmuje się już od roku 1993 i stale wprowadza nowe technologie produkcji podnoszące konkurencyjność swoich produktów. Poza sezonem firma sprowadza do Polski najsmaczniejsze i najlepsze jakościowo owoce z całego świata. Od 2020 roku produkuje również przepyszne syropy i soki tłoczone z wyselekcjonowanych owoców pochodzących z własnego gospodarstwa mieszczącego się w czystym ekologicznie rejonie otuliny Poleskiego Parku Narodowego. Soki Jagodowi Pasjonaci zawierają 100% soku owocowego bez dodatku wody, cukru i konserwantów.
– Z wielką przyjemnością dołączamy do grona sponsorów Górnika Łęczna. Ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby dotrzymać kroku lokalnej drużynie z tak wielkim potencjałem sportowym. Jesteśmy dumni z możliwości wspierania zielono-czarnych i od teraz wspólnie będziemy patrzyć w przyszłość – powiedział Paweł Dąbrowski, prezes Agronom Berries Sp. z o. o. – Z dumą witamy w naszej rodzinie kolejną firmę z Lubelszczyzny. Cieszymy się z faktu, że takie marki, jak Agronom Berries dostrzegają bardzo duży potencjał wizerunkowy Górnika i wyrażają chęć wsparcia naszego klubu, chcąc wspólnie z nami tworzyć coś wyjątkowego - dodał Piotr Sadczuk, prezes Górnika Łęczna.
Należący do Agronom Berries Sp. z o.o. brand Jagodowi Pasjonaci to świeże owoce i przetwory dostarczane przez cały rok wprost do marketów. Ich produkcja oraz sprzedaż owoców takich jak truskawka, malina, borówka, jagoda kamczacka, jeżyna jest domeną nowego sponsora łęcznian. Logo brandu pojawi się na koszulkach meczowych zawodników pierwszego zespołu i na bandach LED podczas domowych spotkań zielono-czarnych w PKO BP Ekstraklasie. Ponadto współpraca dotyczyć będzie także działań digitalowych, w tym wspólnych aktywności w mediach społecznościowych klubu oraz materiałach wideo.