

Na pierwszym planie ludzie z pasją, a w tle miejska infrastruktura. Miasto będzie miało nowy spot promocyjny

- Idziemy z duchem czasu. Półtora roku temu zaczęliśmy wydawać miejski magazyn Pryzmat, który zyskał sporą popularność. Nowy spot to kolejny krok. W filmiku chcemy pokazać m.in. ludzi z pasją, którzy pojawiali się na łamach miesięcznika - tłumaczy dyrektor gabinetu prezydenta Renata Szwed.
Wystąpią więc młodzi chłopcy jeżdżący na deskorolkach i BMX-ach, osoby uprawiające capoeirę czy tai-chi, zdolni tancerze i grupy rekonstrukcyjne. Wszyscy z Białej Podlaskiej. - W tle zaprezentujemy charakterystyczne obiekty miasta, m.in. dwie uczelnie - dodaje Szwed.
Po mieście widzów oprowadzać będzie mały chłopczyk. Ścieżkę dźwiękowa skomponuje Dominik Masalski z bialskiej grupy Tubas Składowski. Całość ma być spójna, nowoczesna i oryginalna. - Mam nadzieję, że dzięki tej produkcji środowiska artystyczne i inne, które pojawią się w spocie, staną się bardziej rozpoznawalne - dodaje dyrektor gabinetu prezydenta miasta.
3-minutowy spot ma być gotowy w połowie października. - Stosujemy różne techniki filmowe, m.in. zdjęcia z drona - mówi Brzeziński.
Miasto chce się promować m.in. w sieci. - Planujemy założyć własny kanał na YouTube. Film umieścimy też na portalach społecznościowych i wyślemy na różnego typu konkursy. Chcemy, by produkcja zaistniała - podkreśla Renata Szwed
Środki na produkcję filmu pochodzą z puli na promocję miasta. Dokładny koszt tej produkcji magistrat poda w październiku.