Jest już gotowy jednominutowy zwiastun. Cały 9-minutowy spot promocyjny Białej Podlaskiej zobaczymy za kilka tygodni.
- Jesteśmy pod wrażeniem. Powstała produkcja profesjonalna, z klimatem, która oddaje duszę miasta. Właśnie, dlatego powierzyliśmy to zadanie osobom, które są stąd i znają to miejsce - mówi dyrektor gabinetu prezydenta Renata Szwed.
Wstępnie zakładano, że filmik będzie krótszy, ale efekty tak bardzo spodobały się urzędnikom, że zdecydowano się na wersję 9-minutową. - Jeszcze zastanawiamy się nad oprawą premiery spotu - dodaje Szwed.
Na pierwszym planie ludzie z pasją, a w tle miejska infrastruktura - to główne założenia produkcji. - Sami napisaliśmy scenariusz, a magistrat go zaakceptował - mówi Adrian Brzeziński z Shinobi Pictures.
Muzyka do spotu też jest autorska. Stworzył ją Dominik Masalski z bialskiej grupy Tubas Składowski. Prace trwały ok. trzech miesięcy. - W sumie, zaangażowanych było ok. 20 osób - wylicza założyciel Shinobi Pictures.
Jak miasto zamierza wykorzystać nowy spot? - Możliwości internetu są spore. Chcemy też zgłosić spot do różnych konkursów - zapowiada Szwed.
Zwiastun pojawił się na zupełnie nowym kanale YouTube. - Założyliśmy go na stałe, będziemy tam umieszczać również inne filmy z miejskich wydarzeń - potwierdza Renata Szwed.
Ekipa Shinobi Pictures zrealizowała już m.in. spoty dla marki odzieżowej Bialcon, a obecnie pracuje nad spotem dla Doliny Zielawy.
Środki na produkcję filmiku pochodzą z puli na promocję miasta. Dokładny koszt tej produkcji magistrat poda podczas oficjalnej premiery. Ostatni spot miasto wyprodukowało w 2006 roku. Daleko mu do obecnych standardów.