Stokrotka ma już ponad 760 placówek w całym kraju. Plan działania firmy zakłada, że ten rok ma zakończyć z setką nowych sklepów.
Nowe sklepy Stokrotki zostały uruchomione w Warszawie, Gdańsku, Krakowie oraz w gminach: Jejkowice i Kalej na Śląsku.
– Pierwsze półrocze 2021 roku określiłbym jako proces powrotu klientów do sklepu. My przez ten czas przygotowywaliśmy nasze placówki na zwiększoną liczbę kupujących m.in. podwajając liczbę kas samoobsługowych czy rozbudowując ofertę asortymentową o nowe kategorie czy też wysokiej jakości nowości w produktach marki własnej – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki i jednocześnie dyrektor sprzedaży i marketingu.
Plan firmy zakładał uruchomienie 30 nowych placówek w pierwszej połowie roku i 70 kolejnych do stycznia 2022. – Jesteśmy otwarci na powiększenie ilości naszych placówek poprzez akwizycje innych, mniejszych podmiotów, które wpisują się w nasz model biznesowy. Tak było ostatnio z przejęciem 9 sklepów działających na Mazowszu. Prowadzimy rozmowy na temat przejęcia sklepów w innych częściach Polski – dodaje Wawryszczuk.
W chwili obecnej sieć ma ponad 760 sklepów na terenie całej Polski.