Umykają ci terminy płatności? Nie zapłaciłeś podatku w całości i rośnie ci zadłużenie? Teraz to się zmieni, bo przypominać mieszkańcom Chełma o urzędowych zobowiązaniach będą wiadomości na komórce i poczta elektroniczna.
Urzędowy „przypominacz” to bardzo prosta i - co najważniejsze - darmowa usługa oferowana od lutego przez Urząd Miasta Chełm.
- Podatnicy i kontrahenci, którzy chcą otrzymywać informacje z Urzędu Miasta Chełm o terminach płatności lub zaległościach podatkowych za pośrednictwem SMS-a lub e-maila, muszą jedynie wyrazić zgodę na skorzystanie z takiego rozwiązania. W tym celu należy pobrać i uzupełnić druk, który dostępny jest w linku - tłumaczy Damian Zieliński z UM w Chełmie. - Uzupełniony i podpisany dokument należy złożyć w Urzędzie Miasta Chełm: wrzucić do urny lub przekazać pracownikom Biura Podawczego w budynku przy ul. Lubelskiej 65.