Prawie 630 rozmaitych krzeseł, 160 biurek, setki szaf, stoły i regały zamawia Urząd Miasta, który przygotowuje się do przeniesienia części swoich wydziałów do pomieszczeń wynajętych od firmy Orion w biurowcu przy Spokojnej 2.
Pod tym adresem ma działać od kwietnia Wydział Spraw Administracyjnych, Wydział Zdrowia i Profilaktyki, Urząd Stanu Cywilnego oraz Biuro Obsługi Inwestorów. Trafią tu również radcowie prawni obsługujący poszczególne wydziały. W budynku zaplanowano cztery poczekalnie dla interesantów.
Umowa dotycząca wynajęcia piętra w biurowcu przy Spokojnej dotyczy powierzchni prawie 3400 mkw. Za każdy metr lokalu miasto ma płacić 52,89 zł czynszu oraz 14,76 zł „zryczałtowanej opłaty serwisowej”, obejmującej koszty eksploatacyjne. Umowa została zawarta na 10 lat, ale z możliwością jej rozwiązania po upływie 5 lat, z zachowaniem rocznego okresu wypowiedzenia.
Wskutek przeprowadzki urzędników całkowicie opustoszeć ma biurowiec Urzędu Miasta przy ul. Leszczyńskiego 20, który ma być rozebrany i zastąpiony nowym budynkiem. Maszyny budowlane, jak zakłada prezydent Lublina, powinny tu wjechać w przyszłym roku.