Pod dziwnie brzmiącym "systemem zwierzątek” kryje się bardzo przydatna – w MMORPG – rzecz: zwierzęcy towarzysze, którzy pomogą nam w walce.
Zwierzątek będzie około setki. Pierwsze jajo zwierzątka gracze będą mogli otrzymać w nagrodę za ukończenie specjalnej misji. Później: za pokonanie określonych przeciwników.
Zwierzątko.
Co będziemy mieli ze zwierzątka?
Mnóstwo pociechy i pomocy.
Na przykład lojalność zwierzątka będzie determinowała prawdopodobieństwo jego reakcji na polecenie ataku przeciwnika. Im szczęśliwsze i bardziej wytresowane zwierzątko, tym większe wsparcie okaże ono swemu panu podczas bitew i w procesie wytwarzania nowych produktów rzemieślniczych. W zależności od atrybutów zwierzątek gracze zyskają również dodatkowe wzmocnienie dla swojej postaci podczas walki.
Na początek posiadać będzie można maksymalnie sześć zwierzątek, spośród których będzie można przywołać tylko jedno. Dwa kolejne miejsca będą do dyspozycji gracza wraz z dalszym rozwojem gry.
Więcej o nowych zwierzątkach na oficjalnej stronie, gdzie można też pobrać grę, która wygląda tak: