

Do PGE Dystrybucja S.A. docierają informacje, że odbiorcy energii elektrycznej otrzymują pisma o rzekomej zmianie systemu rozliczeniowego oraz rachunku bankowego, na który należy wpłacać pieniądze za dostawy energii elektrycznej. Tymczasem żadnych zmian nie ma.

W przypadku otrzymania podobnej korespondencji PGE Dystrybucja prosi swoich odbiorców o zwrócenie bacznej uwagi na oznaczenie podmiotu kierującego informację, dane zamieszczone w piśmie oraz porównanie ich z informacjami zawartymi w fakturze i wcześniejszą korespondencją dotyczącą dostaw energii elektrycznej od PGE Dystrybucja S.A.
W przypadku stwierdzenia, iż korespondencja kierowana jest przez podmiot inny niż PGE Dystrybucja S.A., należy zawiadomić najbliższy komisariat policji oraz PGE: tel. 81 710 57 02, 81 710 57 39 lub e-mail: sekretariat@pgedystrybucja.pl.