Osoby, które chcą ubiegać się o stanowisko dyrektora Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym mają czas do 10 lipca na założenie dokumentów.
Kandydaci, poza wyższym wykształceniem i udokumentowanym dorobkiem zawodowym (co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach kierowniczych, albo co najmniej pięcioletni staż pracy w muzeach), muszą wykazać się m.in. znajomością przepisów prawa dotyczących organizowania i prowadzenia instytucji kultury oraz zagadnień związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych na działalność w sferze kultury.
Ponadto muszą opracować koncepcję (programową, organizacyjną i finansową) funkcjonowania i rozwoju muzeum w perspektywie najbliższych siedmiu lat. Wyniki konkursu powinny być znane do końca września.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem, adresem i numerem telefonu kontaktowego oraz informacją, o jaki konkurs chodzi. Zgłoszenia są przyjmowane osobiście lub pocztą: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, Departament Kultury, Edukacji i Dziedzictwa Narodowego, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin.