
Uczniowie Szkoły Podstawowej nr 10 w Puławach wykazali się wyjątkową kreatywnością. W domowych warunkach stworzyli własne interpretacje dzieł mistrzów malarstwa, m.in. Pabla Picassa , czy Józefa Chełmońskiego. Za swoje prace otrzymali oceny celujące.

Zdalne lekcje nie muszą być nudne, a zadania domowe nie muszą być odtwórcze. To, w jak nowatorski i skuteczny sposób można inspirować uczniów do zgłębiania historii sztuki pokazała nauczycielka plastyki z SP nr 10.
- Sama jestem pod wrażeniem tego, co zrobili. Udało im się pieczołowicie odtworzyć znane obrazy korzystając tylko z tego, co mieli pod ręką. Na pewno należą im się za to duże brawa i szacunek. Wielki ukłon w ich stronę - mówi Patrycja Woś-Gołąbek, nauczycielka puławskiej "Dziesiątki".
Przygotowanie własnych interpretacji dzieł sztuki było zadaniem dla chętnych, które zostało skierowane do uczniów klas siódmych w SP nr 10. Na ich przygotowanie wszyscy mieli trzy tygodnie. Efekty prac przerosły oczekiwania nauczycieli. Cała dwunastka uczniów, którzy podjęli to artystyczne wyzwanie za swoje dzieła otrzymała już oceny celujące.
