

Fatalne wieści z Łęcznej. Ze względu na zagrożenie epidemiczne zaplanowany na niedzielę o godzinie 16 mecz z GKS Jastrzębie odbędzie się bez udziału publiczności

– Górnik Łęczna SA informuje, że zgodnie z projektem Rozporządzenia Rady Ministrów zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, powiat łęczyński znalazł się w strefie czerwonej – czytamy w klubowym komunikacie. – Mamy nadzieję, że sytuacja szybko wróci do normy i niebawem spotkamy się na stadionie. Piłka bez kibiców to zdecydowanie nie to samo. Tymczasem stosujcie się do zaleceń Ministerstwa Zdrowia. Pamiętajcie, że noszenie maseczek i regularne mycie rąk to jedna z wielu metod prewencji. Zdrowie jest najważniejsze – apelują władze "zielono-czarnych".
Co w takim razie z osobami posiadającymi karnety lub bilety na najbliższe spotkanie? Kibice mający abonamenty otrzymają voucher na darmowy bilet dla swoich znajomych i najbliższych do wykorzystania na kolejne mecze łęcznian. Natomiast fani, którzy nabyli już bilety mogą wnioskować w systemie o ich zwrot wybierając jedną z trzech dostępnych opcji. Pierwsza to zwrot pieniędzy za zakupione bilety, drugą jest wymiana na voucher uprawniający do odbioru darmowego biletu na inne spotkanie lub rezygnacja ze zwrotu pieniędzy i przekazanie ich na funkcjonowanie Fundacji Górnika Łęczna, zajmującej się szkoleniem dzieci i młodzieży.
– Kibic, który kupił bilety przez bilety.gornik.leczna.pl, musi zalogować się na konto, z którego dokonał zakupu i przy każdym bilecie zaznaczyć “Prośba o zwrot” wybierając jedną z trzech dostępnych opcji. Kibic, który kupił bilety w salonach prasowych sieci Kolporter, musi udać się po zwrot do punktu w którym dokonał zakupu. Przy zwrocie należy okazać zakupione bilety oraz paragon, a w przypadku płatności kartą dodatkowo należy mieć przy sobie kartę, którą dokonywana była płatność – czytamy na klubowej stronie Górnika.
W przypadku pytań i problemów klub służy pomocą pod numerem telefonu 667 667 161.
