

Spotkanie z kibicami rozpocznie się o godz. 20. Tym razem prezentacja odbędzie się w Playa Marina nad Zalewem Zemborzyckim. Każdy pełnoletni kibic otrzyma od sponsora tytularnego napój. Udział w prezentacji jest bezpłatny.

Warto wspomnieć również, że Superliga w tym roku przygotowała mnóstwo udogodnień dla fanów. Tym najważniejszym będzie bezpośrednia relacja ze wszystkich spotkań Superligi.
Jeden z nich będzie relacjonowany na antenie TVP Sport, a pozostałe na platformach Emocje.tv oraz zobacz.tv.
– Aby uzupełnić naszą ofertę transmisji z meczów, do TOP spotkań pokazywanych na antenie TVP Sport, szukaliśmy rozwiązania, które pozwoli kibicom na śledzenie wszystkich pozostałych meczów rozgrywek w ramach atrakcyjnego standardu i przy niewielkich dla nich kosztach. Jestem przekonany, że dostęp subskrypcyjny, gdzie w przeliczeniu średnia cena dostępu do jednego meczu to ok. 2-3 zł, jest niezwykle atrakcyjną propozycją. Mocno liczymy na duże zainteresowanie kibiców tym projektem – pozwoli ono nam go rozwijać, a w przypadku osiągnięcia nadwyżek finansowych, wspomagać finansowo kluby. – powiedział Piotr Należyty, wiceprezes ds. marketingu Superliga sp. z o.o.
