Spot reklamowy ma wypromować bialskie muzeum. Magistrat poszukuje wykonawcy.
Filmik ma trwać do 6 minut. „Czołówka będzie animowana prezentująca nowy logotyp muzeum” – czytamy w dokumentacji zamówienia. Szczegółów jest więcej. Miasto chce, aby spot był zrealizowany w formie humorystycznego filmu animowanego. Wiadomo też, że wykorzystane będą ujęcia z drona czy inne zdjęcia dostarczone przez magistrat. Filmik ma być przetłumaczony na język angielski.
Poza tym, autor spotu ma pokazać, jak zmieniły się Muzeum Południowego Podlasia i park Radziwiłłowski na przestrzeni lat. Spot powstanie w ramach projektu rewitalizacji parku. Urząd Miasta chciałby podpisać umowę z wykonawcą na początku lipca.
Obecnie trwa już ostatni etap prac w parku. Drewniana kładka połączy ten obszar ze ścieżką rowerową wzdłuż Krzny. Natomiast od szczytu Oficyny Zachodniej powstanie droga z kostki granitowej. Całość tej inwestycji opiewa na ponad 31 mln zł, z czego środki unijne to 20 mln zł. Wcześniej remontu doczekał się m.in. budynek główny muzeum.