Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo zlikwidowała swoje biuro obsługi klienta w Sławacinku Starym k. Białej Podlaskiej. Od 2 lutego klienci muszą załatwiać swoje sprawy w... Siedlcach.
Kozak tłumaczy, że aby wygenerować oszczędność dla klientów w stosunku do roku poprzedniego, spółka musiała przeprowadzić szereg procesów optymalizacyjnych w wewnętrznych strukturach.
- Przeniesienie z dniem 2 lutego obsługi klientów z BOK Biała Podlaska do BOK w Siedlcach przy ul. 11 listopada 13 jest jednym z elementów tych działań - wyjaśnia.
Z Białej Podlaskiej do Siedlec jest ok. 70 kilometrów. Takiej decyzji nie rozumieją samorządowcy. - Myślę, że mieszkańcom należą się wyjaśnienia. Na likwidację BOK nie mieliśmy żadnego wpływu - przyznaje prezydent Białej Podlaskiej Dariusz Stefaniuk. I zapowiada, że skieruje w tej sprawie pismo do władz spółki. - Zapytamy, jakie są szanse na przywrócenie biura. Bo to kuriozalna sytuacja, by bialczanie jeździli do Siedlec - komentuje Stefaniuk. - Firmy raczej wychodzą do klientów, a nie próbują utrudniać im życie - dodaje.
- W biurze w Siedlcach klienci z Białej Podlaskiej zrealizują wszystkie swoje sprawy na dotychczasowych zasadach. Poza tym zachęcamy wszystkich do korzystania z elektronicznego BOK, dostępnego pod adresem: www.ebok.pgnig.pl oraz telefonicznej obsługi klienta - wymienia Kozak z biura marketingu spółki.
W woj. lubelskim PGNiG ma siedem biur obsługi klienta: w Lublinie, Bełżycach, Chełmie, Kraśniku, Puławach, Świdniku i Zamościu.