W tym roku przypada 70. rocznica powstania Herbapolu-Lublin. Kto nie zna herbatek, dżemów, ziół czy syropów z Lublina. Firma zapowiada wielkie świętowanie, które potrwa do końca roku. Wielki finał w Lublinie.
Firma „Herbapol-Lublin” S.A. powstała w maju 1949 roku jako „Centrala Zielarska” z oddziałem w Warszawie i wybranych miastach Polski. Przez ostatnie 70 lat firma nieustannie się rozwija, z sukcesem łącząc tradycję z nowoczesnością.
Natura
- Chęć odtworzenia polskiej tradycji zielarstwa dała początek niezwykłej historii marki, którą na przestrzeni lat pokochały pokolenia. Mimo upływającego czasu i pojawiających się nowych trendów konsumenckich, jedno pozostało niezmienne: czerpiemy inspirację z natury, jej bogactwa i różnorodności, szanując jednocześnie jej unikalne zasoby. Nasza wiedza i wieloletnie doświadczenie pozwalają nam tworzyć wyjątkowe produkty - mówi Evangelos Evangelou, prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.
Firma niezmiennie opiera swoją działalność na produktach inspirowanych naturą. Portfolio obejmuje dwie wiodące marki: Herbapol (m.in. herbaty, syropy, produkty dżemowe, napoje) oraz Big-Active, którą firma przejęła 8 lat temu.
W trasie i na scenie
W ramach obchodzonego jubileuszu, „Herbapol-Lublin” S.A. rusza w trasę nad polskie morze z akcją „Herbapol Food Truck”, który odwiedzi 7 nadmorskich miast: Władysławowo, Juratę, Jastarnię, Jastrzębią Górę, Łebę, Gdynię oraz Sopot. W specjalnie zaaranżowanej strefie konsumenci będą mogli spróbować produktów marki Herbapol, w tym nowości, takie jak herbatki, które przygotowuje się z zimną wodą czy gotowe do picia napoje ziołowe i herbaciane. W wybranych miastach animacje odbywać się będą w ramach akcji „Scena Kulturalna”. Działania w ramach jubileuszu zostaną zwieńczone świętowaniem w Lublinie.
Jesienią na rynku pojawi się limitowana edycja produktów, nawiązująca do 70-letniej historii tradycji marki na polskim rynku. Z tej okazji zaprojektowano również okolicznościowe logo Herbapol. Zwieńczeniem obchodów będzie coroczna gala „Herbapol Esencja Natury”, podczas której marka Herbapol nagradza osoby ze świata kultury, nauki, sportu, które w swoim życiu zawodowym lub prywatnym inspirują i kierują się właśnie naturą.
Zielony listek
Świat coraz bardziej ewoluuje w kierunku produktów organicznych, bio. Również Herbapol-Lublin wpisuje się w trend. Nowości posiadają certyfikat jednostki certyfikującej Ekogwarancja PTRE. Charakterystyczny „zielony listek”, który jest potwierdzeniem wysokiej jakości norm produkcji ekologicznej, pojawi się na wszystkich produktach bio marki Herbapol. - Rynek żywności certyfikowanej dynamicznie się rozwija zarówno w Polsce jak i zagranicą. Po żywność bio sięgamy szukając zdrowszych i smaczniejszych produktów. Jako firma z 70-letnim doświadczeniem oraz lider w kategorii syropów i herbat nieustannie dążymy do tego, aby nasze produkty były jak najwyższej jakości. Dlatego zdecydowaliśmy się wzbogacić naszą ofertę o ważną kategorię produktów certyfikowanych, których jakość została potwierdzona przez wiarygodnego partnera - Ekogwarancję - mówi Anna Justyniarska z firmy „Herbapol-Lublin”.
Pierwsze miejsce
- W przypadku Herbapol-Lublin ocenie i stałej kontroli podlegają wszystkie obiekty, linie technologiczne, magazyny, które są wykorzystane do produkcji ekologicznej. Warunkiem koniecznym są również surowce naturalne, pochodzące z certyfikowanych upraw ekologicznych. W dalszym etapie dodatkowej kontroli podlegają również próbki gotowej żywności, które przekazywane są do oceny laboratoryjnej - mówi Jerzy Szymona, prezes Ekogwarancji PTRE.
“Herbapol-Lublin” zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych i funkcjonalnych, drugie miejsce w kategorii herbat zielonych, a w kategorii dżemów zajmuje drugą pozycję. Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, m.in. herbatki owocowe, ziołowe, zielone i funkcjonalne, produktów dżemowych z polskich owoców, m.in. dżemy klasyczne i premium, konfitury i powidła oraz syropów. W ofercie firmy znajdują się także napoje energetyzujące Green-Up z naturalną kofeiną z guarany, zielonej kawy i herbaty.