To jeden z najlepszych wyników sprzedaży gier, bo te 4,5 miliona sztuk gry sprzedało się tylko w Europie.
– Byliśmy pewni, że FIFA 10 będzie hitem i to, ilu graczy kupiło grę w Europie tylko potwierdza nas w tym przekonaniu – cieszy się Peter Moore, szef EA Sports.
Będzie się cieszyć pewnie jeszcze bardziej, kiedy spłyną dane o sprzedaży gry na innych kontynentach. Owszem, w Stanach Zjednoczonych gra raczej podobnych rekordów nie pobije. Zresztą za oceanem gra miała swoją premierę 20 października i nie ma jeszcze oficjalnych danych na temat sprzedaży. Podobnie rzecz ma się w Ameryce Południowej.
Nie mniejsze wrażenie robi liczba rozegranych spotkań online. Właśnie dobija do 90 milionów.
Tymczasem producenci myślą już o kolejnej grze. Główny producent gry – David Rutter – zachęca graczy, by przysysłali własne pomysły na nową grę. Można je zgłaszać na stronie EA Sports FIFA na Facebooku:
http://www.facebook.com/pages/Spolecznosc-EA-SPORTS-FIFA/122816116344