
Pierwszy H.A.W.X. sprzedał się w milionie egzemplarzy. Drugi zapewne pobije ten rekord, bo zapowiada się na jeszcze bardziej widowiskową, ale też znacznie ciekawszą grę. Zresztą: czy gra o walkach powietrznych najnowocześniejszych myśliwców może być nudna?

H.A.W.X. 2 – podobnie jak poprzedniczka – nawet nie aspiruje do miana symulatora lotniczego. To gra zręcznościowa, gdzie w czasie jednego lotu zestrzelimy kilka wrażych maszyn bez przejmowania się złożonością lotu, fizyką i innymi tego typu "dziwactwami”.
Jednak pojawi się kilka elementów utrudniających rozgrywkę.
Po pierwsze: większość misji trzeba będzie zakończyć lądowaniem.
Po drugie: w trakcie misji może się skończyć paliwo. Wtedy musimy zatankować w powietrzu, co łatwe nie jest.
A czym będziemy latać? Lista maszyn robi wrażenie, a na jej czele znajdziemy F-22 Raptor, F-35 Lightning II i Su-37 Terminator. Będzie tez cały zestaw starszych maszyn z F 16 czy Migiem 29 na czele. I będzie też misja z wykorzystaniem AC130 (co od razu ucieszy tych, którzy pamiętają bardzo ciekawa misję z Call of Duty: Modern Warfare).
Premiera: 3 września