Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Hrubieszowie tymczasowo zawiesza bezpośrednią obsługę klientów. Kontakt z urzędnikiem ma zastąpić e-wizyta.
Od dziś, 17 marca, w związku z sytuacją epidemiczną, została zawieszona praca w sali obsługi klientów ZUS Hrubieszów.
– Inspektorat wróci do działania w pełnym zakresie tak szybko, jak to będzie możliwe. O ponownym otwarciu sali obsługi poinformuje osobnym komunikatem – mówi Małgorzata Korba, rzecznik ZUS w woj. lubelskim.
Pozostałe wydziały Inspektoratu ZUS w Hrubieszowie pracują bez zmian, rozpoznając wnioski i wydając decyzje.
Do tego czasu instytucja zachęca do korzystania z e-wizyt (wideorozmów z pracownikami ZUS), infolinii lub Platformy Usług Elektronicznych ZUS. W hrubieszowskim ZUS działa cały czas skrzynka na dokumenty (nadzorowana przez pracowników), do której można dostarczyć papierowe wnioski i dokumenty.
Bezpośrednią obsługę klientów realizują natomiast pobliskie placówki Zakładu w: Zamościu, Chełmie i Tomaszowie Lubelskim.