![AdBlock](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/user/adblock-logos.png)
![(Jacek Świerczyński/ Archiwum)](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/news/2012/2012-11/KRAJSWIAT_121119853_AR_-1_0.jpg)
Polscy internauci chętnie angażują się w kampanie crowdfundingowe – informuje Puls Biznesu. Chodzi o finansowanie społecznościowe, czyli akcje pozyskiwania kapitału od internautów.
![AdBlock](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/user/adblock-logos.png)
Z kolei na konto pomysłodawców z platformy Beesfund.com w ciągu trzech miesięcy od momentu jej uruchomienia wpłynęło ponad 62 tys. zł.
Na całym świecie działa już ponad 450 platform crowdfundingowych. Jak czytamy w Pulsie Biznesu, w Polsce to wciąż nowe zjawisko, ale polscy internauci są przychylni takiej formie pozyskiwaniu funduszy.
Wszystkie udane i trwające projekty na PolakPotrafi.pl zostały wsparte przez 2566 osób. Każda z nich średnio wpłaciła 84 zł - podaje PB.