S17: na pierwszym odcinku jest już 75 procent podbudowy jezdni.
– Przełożono ruch w okolicach węzła. Przystępujemy do włączenia starej 17 do drogi ekspresowej. Około 75 proc warstw bitumicznych, czyli niższych warstw podbudowy zostało już położone – mówi Krzysztof Nalewajko z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Na drugim odcinku pomiędzy węzłami Bogucin – Dąbrowica trwają prace ziemne, również przy instalacjach odwodnieniowych. Kładzione są warstwy bitumiczne.
Wbijanie pali, układanie zbrojeń konstrukcji – to zakres prac na trzecim odcinku (Dąbrowica – Lubartów, 10,2 km długości).
Pomiędzy węzłami Lubartów i Witosa (odcinek numer 4, 12,8 km długości) wciąż trwa wiercenie pali pod przyszły wiadukt nad linią kolejową obok stacji Rudnik.
Na ostatnim, najbardziej zaawansowanym odcinku, od węzła Witosa do Trwają tam prace porządkowe przy zieleni i zadania inżynierskie przy układaniu warstw nawierzchni na drogach dojazdowych i ciągach głównych. – Trwa budowa dojazdu do Świdnika. Montowane są ekrany akustyczne. Na piątym odcinku obowiązuje zmiana organizacji ruchu – wylicza Krzysztof Nalewajko.