

Nowe trendy w branży kosmetologicznej, nowoczesne metody zarządzania w ośrodkach SPA i wellness, dietetyka. O tym między innymi rozmawiali uczestnicy ogólnopolskiej konferencji w Nałęczowie, którą zorganizowała w ubiegły czwartek Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.

W konferencji wzięła między innymi udział Beata Kołtun, właścicielka Instytutu Nowoczesnej Kosmetyki Slim Line w Lublinie, która wygrała plebiscyt Dziennika Wschodniego Kobiet Przedsiębiorcza 2015. – Opowiadałam o tym, jak ważne jest spełnianie zawodowych marzeń. Z wykształcenia jestem pielęgniarką. Potem pracowałam w branży farmaceutycznej m.in. w telemarketingu, a także jako asystent biura dużej hurtowni farmaceutycznej. W pewnym momencie, stwierdziłam jednak, że chcę robić coś na własny rachunek – mówi Beata Kołtun.
- Zdarzyło się akurat tak, że obok biura hurtowni, w której pracowałam do kupienia był salon kosmetyczny. Postanowiłam w niego zainwestować. Cały czas pracuję nad marką i wychodzę naprzeciw klientom. Część z nich to nasi stali goście. Niektórzy mówią, że przychodzą czasem nawet tylko dla świetnej atmosfery i filiżanki dobrej kawy. To dla nas bardzo cenne.