Trwa rekrutacja do powstającego w Lublinie Biura Relacji z Klientem Alior Banku. Pracę znajdzie 170 osób.
– Ale przez najbliższe pół roku będziemy jeszcze w tymczasowej siedzibie przy ul. Wallenroda 4c – informuje Anna Wiśniewska, dyrektora Biura Relacji z Klientem Alior Banku.
Pracę w lubelskiej placówce znajdzie 170 osób. Rekrutacja już ruszyła. W pierwszej kolejności poszukiwani byli menadżerowie. – Grupę menadżerów, którym będzie podlegać 11 zespołów mamy już prawie skompletowaną. Teraz będziemy zatrudniać bankierów klienta indywidualnego – wyjaśnia Wiśniewska.
Kandydaci na bankierów powinni mieć co najmniej średnie wykształcenie. Dobrze widziane jest doświadczenie w sprzedaży telefonicznej w instytucjach finansowych, ubezpieczeniowych oraz w bankowości.
– Ale jesteśmy również otwarci na współpracę z osobami mającymi doświadczenie sprzedażowe także w innych branżach – dodaje Wiśniewska.
Co istotne, bank będzie zatrudniał na umowy o pracę, a nie na tzw. śmieciowe. I zapowiada, że najlepsi pracownicy będą mieli możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony.
– Oferujemy także atrakcyjne wynagrodzenie, złożone ze stałej pensji oraz tzw. części zmiennej, w postaci premii uzależnionej od wyników sprzedaży i nieograniczonej żadnymi limitami – zapewnia dyrektor.
W tej chwili trwają prace przy organizacji biura. Rekrutacja potrwa jeszcze do połowy sierpnia, ale już w lipcu biuro ma rozpocząć pracę.
W rekrutacji do pracy w banku pomaga Miejski Urząd Pracy w Lublinie.
– Zorganizujemy giełdę pracy, podczas której bezrobotni będą mogli podjąć decyzję, czy rodzaj i charakter oferowanej pracy im odpowiada. Kandydaci, którzy się na nią zdecydują, będą kierowani na bezpośrednie rozmowy rekrutacyjne do Alior Banku – mówi Monika Różycka-Górska, rzecznik MUP Lublin.