Rozmowa z Dominikiem Polakiem, wiceprezesem firmy Pol-Mak i zwycięzcą plebiscytu Człowiek Roku w kategorii Biznes.
• Spodziewał się pan wygranej?
– Jestem bardzo zaskoczony. Nie sądziłem, że uda mi się wygrać bo jest młodym przedsiębiorcą i na większą skalę działam dopiero od kilku lat. Na rynku jest wielu innych przedsiębiorców, którzy mają większe osiągnięcia niż ja. Tym większe jest to dla mnie wyróżnienie.
• Czy to trudna branża dla młodych przedsiębiorców?
– W moim przypadku duże znaczenie ma fakt, że pracuję w firmie rodzinnej, która jest obecna na rynku od 22 lat. Przez te lata konsekwentnie budowaliśmy naszą markę i zdobywaliśmy zaufanie klientów, co jest bardzo trudnym zadaniem bo konkurencja jest ogromna. Myślę, że to zaufanie przyczyniło się do wygranej w plebiscycie Dziennika Wschodniego i buduje naszą pozycję na rynku. Ponadto w naszej firmie jest bardzo duża otwartość starszego pokolenia na nowe rozwiązania. Dzięki temu cały czas idziemy naprzód i jesteśmy na bieżąco ze zmianami jakie zachodzą na rynku.
• A w jakim kierunku zmierza Pol-Mak?
– Na pewno chcemy budować markę ogólnopolską i wzmacniać naszą pozycję nie tylko na rynku lokalnym. Już rozpoczęliśmy kampanię promocyjną. Taka strategia wymaga oczywiście czasu oraz odpowiednich nakładów finansowych, ale jest to kierunek, w którym chcemy się rozwijać.
>>>