

Na nowej stronie internetowej Portu Lotniczego będą na bieżąco pojawiać się informacje o aktualnej sytuacji na lotnisku. Jeśli samolot spóźni się lub z jakichś powodów nie wyląduje w Świdniku, od razu dowiemy się o tym z Internetu.

Ostatnie dni przyniosły kolejną falę krytyki wobec obsługi lubelskiego lotniska. Tym razem było to związane z chaosem informacyjnym w sobotę wieczorem. Z powodu awarii radiolatarni na lotnisku samoloty nie lądowały w Świdniku, a odlatywały do Warszawy. O sytuacji poinformowali nas internauci, którzy nie szczędzili gorzkich słów obsłudze portu.
– To jest niepoważne. Nikt nie podał, że samolot nie wyląduje w Świdniku – pisali internauci.
Internauci krytykowali obsługę PLL przede wszystkim za brak informacji. Nie było jej na stronie internetowej portu, nie można się było także dodzwonić do biura informacji lotniskowej. Z wpisów na naszym forum wynikało także, że na samym lotnisku trudno było się czegoś dowiedzieć.
– Informację na lotnisku obsługuje jedna osoba. Priorytetem jest dla niej informowanie pasażerów, którzy czekają w terminalu na samolot. Może się więc zdarzyć, że w tym czasie nie odbiera telefonów – tłumaczy Jankowski. I dodaje: Mamy nadzieję, że dzięki bieżącym informacjom na naszej nowej stronie sytuacja się unormuje. Nie trzeba więc będzie dzwonić, by się czegoś dowiedzieć.
Nowa strona portu ma służyć praktyczną i aktualną wiedzą dla pasażerów. Znajdzie się na niej m.in. bieżący rozkład lotów, informacje o wszelkich opłatach i o ewentualnych opóźnieniach, czy awariach.