
Ani dowodu osobistego, ani meldunku, ani żadnej innej sprawy nie można załatwić w Biurze Obsługi Mieszkańców przy ul. Kleeberga 12a, które zostało dziś nagle zamknięte z powodu awarii w budynku.

Urząd Miasta informuje, że jego placówka będzie nieczynna „do odwołania”. Osoby, które złożyły już przy ul. Kleeberga wnioski o wydanie nowego dowodu osobistego i właśnie tam miały odebrać gotowy dokument, będą mogły się po niego zgłosić do Biura Obsługi Mieszkańców przy ul. Wieniawskiej 14, ale dopiero od piątku.
BOM na Kalinowszczyźnie został zamknięty z powodu awarii. Jakiej? – W lokalu, w którym mieści się Biuro Obsługi Mieszkańców, doszło do uszkodzenia konstrukcji sufitu podwieszanego. Aktualnie trwa ustalanie przyczyny tej sytuacji – tłumaczy Anna Czerwonka z biura prasowego Ratusza. – W pozostałych BOM-ach i wydziałach Urzędu Miasta Lublin obsługa mieszkańców odbywa się bez zmian.
