Rusza czwarta edycja projektu Marka "Lubelskie” organizowanego przez Urząd Marszałkowski w Lublinie. Jego celem jest wyróżnienie i promocja najlepszych produktów i usług z regionu, poprzez przyznanie im znaku towarowego "Lubelskie”.
W projekcie mogą brać udział firmy prowadzące działalność na terenie województwa lubelskiego co najmniej od 2 lat. Spośród nich kapituła programu wybierze w grudniu te, które otrzymają prawo do posługiwania się znakiem "Lubelskie” na etykietach swoich towarów.
Do tej pory takie prawo uzyskało 15 firm z Lubelszczyzny, m.in. OSM "Krasnystaw”, Chłodnia "Zomar”, Perła Browary Lubelskie. Przedsiębiorstwa wyróżnione Marką "Lubelskie” będą promowane w ogólnopolskich kampaniach reklamowych: na bilboardach i w serwisach internetowych.
Więcej informacji gospodarczych z Lublina i regionu szukaj na strefabiznesu.dziennikwschodni.pl
– Kampania wizerunkowa projektu rusza w listopadzie, natomiast w przyszłym roku będziemy promować konkretne produkty – zapowiada Piotr Franaszek, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie.
Kampania promocyjna Marki "Lubelskie” ma kosztować 750 tys. zł, z czego 85 proc. sfinansowane zostanie z pieniędzy unijnych.
Formularz zgłoszeniowy i regulamin projektu dostępne są na stronie www.marka.lubelskie.pl