![AdBlock](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/user/adblock-logos.png)
Trzy nowe marki odzieżowe dołączyły do grona najemców Outlet Lublin. Centrum wyprzedażowe ma też nowego zarządcę.
![AdBlock](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/user/adblock-logos.png)
Outlet Lublin jest jedynym takim obiektem na lubelskim rynku handlowym. Centrum oferuje 8000 mkw. powierzchni najmu oraz bezpłatne parkingi i zostało zaprojektowane tak, aby umożliwić klientom maksymalnie komfortowe zakupy. Wszystkie sklepy zostały zlokalizowane na jednym poziomie, dzięki czemu nie ma tu barier architektonicznych, a komunikacja między poszczególnymi częściami obiektu jest intuicyjna.
Nowym zarządcą centrum została międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, jeden z liderów w obszarze zarządzania aktywami na rynku nieruchomości, w tym pełen wachlarz działań marketingowych. Wcześniej w centrum firmie powierzono także trwającą już rekomercjalizację tego obiektu.
– Ze względu na sytuację makroekonomiczną popularność smart shoppingu wśród Polaków ciągle rośnie. To sprzyja centrom wyprzedażowym, o czym świadczy tegoroczny dwucyfrowy wzrost ich obrotów. Rekomercjalizację Outletu Lublin realizujemy więc w kluczowym czasie i w bezprecedensowych okolicznościach. Należy także pamiętać, że na rozwijaniu rynku tego typu obiektów realnie zyskają zarówno sieci handlowe, jak i konsumenci – komentuje Paulina Bauer, Head of Retail Asset Services, Cushman & Wakefield.
W ostatnim czasie do grona najemców Outlet Lublin dołączyły trzy marki z grupy VRG – Bytom, Wólczanka i Vistula, które łącznie wynajęły blisko 430 mkw. powierzchni.
![e-Wydanie](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/public/dziennikwschodni.pl/e-wydanie-artykul.png)