Trzy nowe marki odzieżowe dołączyły do grona najemców Outlet Lublin. Centrum wyprzedażowe ma też nowego zarządcę.
Outlet Lublin jest jedynym takim obiektem na lubelskim rynku handlowym. Centrum oferuje 8000 mkw. powierzchni najmu oraz bezpłatne parkingi i zostało zaprojektowane tak, aby umożliwić klientom maksymalnie komfortowe zakupy. Wszystkie sklepy zostały zlokalizowane na jednym poziomie, dzięki czemu nie ma tu barier architektonicznych, a komunikacja między poszczególnymi częściami obiektu jest intuicyjna.
Nowym zarządcą centrum została międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, jeden z liderów w obszarze zarządzania aktywami na rynku nieruchomości, w tym pełen wachlarz działań marketingowych. Wcześniej w centrum firmie powierzono także trwającą już rekomercjalizację tego obiektu.
– Ze względu na sytuację makroekonomiczną popularność smart shoppingu wśród Polaków ciągle rośnie. To sprzyja centrom wyprzedażowym, o czym świadczy tegoroczny dwucyfrowy wzrost ich obrotów. Rekomercjalizację Outletu Lublin realizujemy więc w kluczowym czasie i w bezprecedensowych okolicznościach. Należy także pamiętać, że na rozwijaniu rynku tego typu obiektów realnie zyskają zarówno sieci handlowe, jak i konsumenci – komentuje Paulina Bauer, Head of Retail Asset Services, Cushman & Wakefield.
W ostatnim czasie do grona najemców Outlet Lublin dołączyły trzy marki z grupy VRG – Bytom, Wólczanka i Vistula, które łącznie wynajęły blisko 430 mkw. powierzchni.