Firma ubezpieczeniowa Proama zatrudnia już ponad 300 pracowników, z czego 220 w Ogólnopolskim Oddziale Obsługi Klienta w Lublinie. – W tym roku firma zamierza zatrudnić w Lublinie kolejnych kilkadziesiąt osób. Poszukiwane są również osoby do centrali w Warszawie – mówi Justyna Szafraniec, rzecznik prasowy Proama.
Proces rekrutacji w Proama składa się z kilku etapów: kandydaci spotykają się z bezpośrednim przełożonym, specjalistą ds. rekrutacji, a także rozwiązują testy.
– Proces ten może się niektórym wydawać skomplikowany, ale chcemy znaleźć najlepszych kandydatów na rynku oraz z doświadczeniem i umiejętnościami jak najlepiej dopasowanymi do wymagań danego stanowiska – mówi Katarzyna Goral, kierownik ds. kadr.
Proama zapewnia pracownikom m. in. umowę o pracę oraz wynagrodzenie złożone z pensji podstawowej i premii, uwzględniającej efekty pracy. W ramach rozwoju pracownika przewidziane są szkolenia dopasowane do potrzeb danego stanowiska i planów firmy, ale także możliwość awansu.